понедельник, 18 апреля 2016 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки, що до того, як уні можуть самі спрямувати себе у навчанні та про роль і місце деферінційованого навчання,а саме:
- як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими у навчанні;
- як я можу задовольнити різноманітні потреби у навчанні;
- перехід до процесу навчання що будується на вколо потреб учнів, вимагає адаптації з боку учнів та вчителя. Вчмтелі мають працювати з учнями, щоб допомогти ним розвинути навички самоспрямованості, можуть диференціювати навчання для відповідповідного спонукання та заохочування учнів. Учні мають бути активними у навчанні.
Отримав нові знання по методиці заохочування учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий