понедельник, 18 апреля 2016 г.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з'ясувати мою роль фасилітатора в навчанні  учнів за методом проєктів, а саме: яким чином я можу ефективніше навчати учніввідповідно до їх потреб;
Яким чином я можу використовувати компюетрні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів; Уміння розумно поставити запитання-це основа якісного навчання. Добре продуманні запитання провокують змістовні зв'язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду. Поведінка вчителів, сприяливе середовище в класі та статегії впроваждення проєктів- все це важливі засади при створенні навчальному процесу, що будуєсься на навчальних потребах учнів.
Мене вразило те, як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора. Дякую за змістовний тренінг, який допоміг мені збагатити мою методичну скриньку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий